Darmowa dostawa od 99,00 zł
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

DIETA – zmiana jest dobra

2022-04-11
DIETA – zmiana jest dobra

Jak rozpocząć dietę, by nie zrezygnować z niej zbyt szybko ?

Pierwszy krok w drodze po wymarzoną sylwetkę

Zmiana jest dobra, jeśli się przygotujesz. Właściwie skomponowana, zbilansowana, zdrowa dieta ma Cię zaprowadzić do osiągnięcia założonego celu, lecz podstawą sukcesu jest właściwe podejście do tematu.

Zakładając z góry, że czekają Cię tortury, nie licz na to, że schudniesz. Pora zrozumieć, że do diety trzeba podejść z rozsądkiem i co najważniejsze, nie głodzić się przez kilka tygodni, lecz na stałe zmienić pewne nawyki żywieniowe. Tylko długofalowe myślenie sprawi, że zmiana będzie dobra.

Pierwszym krokiem, który musisz zrealizować, jest podjęcie decyzji o chęci zmiany i uświadomić sobie, że wymaga ona przyjęcia zupełnie nowych reguł w kwestii odżywiania. Pamiętaj przy tym, że najlepsze efekty osiągniesz, łącząc zdrową dietę z aktywnością fizyczną.

Zdrowe nawyki żywieniowe podczas odchudzania i nie tylko

Warto zaznaczyć, że zdrowa dieta zalecana jest wszystkim, niezależnie od stopnia zadowolenia ze swojej sylwetki, wieku, przypadłości. Ludzki organizm po prostu lepiej funkcjonuje, jeśli otrzymuje tylko wartościowe składniki. Zdrowych nawyków jest wiele i bardzo ważne jest, by wprowadzać je do swojego życia stopniowo.

Jeśli z dnia na dzień zmienisz diametralnie swoje posiłki, odstawisz fast foody, gazowane napoje, jedzenie o północy, zrezygnujesz z tłustych potraw, słodyczy, wywrócisz swoją kuchnię do góry nogami, wymieniając wszystkie produkty na zdrowe, bardzo szybko doprowadzisz swój organizm do buntu. Zmiany wprowadzaj stopniowo, by się nie zorientował, nie odczuł boleśnie i godził się na współpracę. Osoba, która jadła 3x w tygodniu kebaby, burgery i pizzę na mieście, z początku może ograniczyć się do jednego takiego wyjścia.

Przede wszystkim wprowadź stałe godziny posiłków.

Zapewnisz organizmowi regularne dostawy energetyczne, dzięki czemu nie będzie czuł obowiązku odkładania tkanki tłuszczowej na czarną godzinę. Wprowadzaj też zdrowe zamienniki swoich ulubionych produktów. Zamiast ziemniaków do obiadu wybierz brązowy ryż lub kaszę. Zadbaj też o właściwe proporcje na talerzu. Pamiętaj, że większość talerza powinny zajmować warzywa.

Ogranicz ilość spożywanego cukru.

To dla wielu osób największa trudność podczas diety. Organizm ludzki bardzo szybko uzależnia się od cukru i nagłe odstawienie go może sprawić, że przetrwanie na diecie okaże się niemożliwe. Tu również zastosuj metodę małych kroczków. Zamiast kolejnej słodkiej herbaty w ciągu dnia, wypij szklankę wody. Syp cukru coraz mniej, ale nie odstawiaj go całkowicie w ciągu jednego dnia, bo przyjdzie moment, w którym rzucisz się na lody, ciastka i zaprzepaścisz wszystkie dotychczasowe starania.

Aby jeszcze bardziej ułatwić sobie życie na diecie i zapobiec sytuacjom, w których trudno się oprzeć słodyczom, wykorzystaj zdrowe batony DOBRY SQUAT. Spróbuj np. baton Milk Choco Hazelnut. Taki baton zaspokoi Twoją potrzebę zjedzenia czegoś słodkiego, a nie przekreśli dążenia do szczupłej sylwetki. Dzięki wysokiej zawartości daktyli i orzeszków laskowych może stanowić zdrową przekąskę w kryzysowych sytuacjach, a prawdziwa, włoska czekolada zaspokoi Twoje kubki smakowe.

Możesz również spróbować naszego bestsellera batona Choco Salty Caramel.

Nowe nawyki

Nowe nawyki, czyli wybieranie tylko wartościowych pokarmów wcale nie musi się wiązać z drastycznymi wyrzeczeniami i zmęczeniem psychicznym. Zmieniaj swoje przyzwyczajenia stopniowo, lecz na stałe. Zmiana jest dobra, kiedy się na nią przygotujesz.

Sprawdź także nasz wpis na temat budowania odporności. Przy okazji się dowiesz dlaczego morele nie psują się w pokoju.

Zaufane Opinie IdoSell
5.00 / 5.00 10 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-04-02
Super
2024-03-18
Szybka wysyłka, miła obsługa. Polecam z całego serca!
pixel